Thursday, February 25, 2016



7 comments:

Fit Studs said...

Oh, that looks hella familiar... I believe I shared it before. :) Then again, I don't post men in underwear or that revealing, but the guy on the right was surely featured. I know that face too well, & that hair, that body... :D

another country said...

It's a small world -- after all. :)

JiEL said...

Je me réserve celui de droite...

Pour toutes activités telles que douche et partage de literie....etc...

another country said...

Je vérifie, mais je crois bien qu'l est déjà réservé pour toute la semaine...

joseph said...

les offres conjointes, il 'y a rien de tel!

yves said...

si c'est pour m'offrir, n'emballez pas, je m'en occuperai à la réception.

another country said...

A dépiauter non pas dans le noir mais dans une lumière tamisée, avec un peu de funk en fond sonore...